Trocets d'amor, alegries, superació personal, motivació i molts, molts, molts petonets.

8 de julio de 2011

Una altre miqueta de Crochet (Ganxet)


Perdoneu que no hagi escrit fins ara, però aquest cop tinc una bona excusa. Fins aquest dimecres tot Terrassa (menys els que no ho han volgut, es clar !) ha estat de Festa Major i per tant ho hem cel.lebrat.
Us vull ensenyar les pulseres que els vaig fer a les meves filles l'estiu passat. L'una amb colors freds (blau i verd) i l'altre amb tons excitants (vermellosos), realment com són l'una tranquil.la, reflexiva i melangiosa i l'altre intensa com una explosió d'idees i il.lusions. Si us fixeu també en vaig fer una per mi de color blau que és el meu color preferit.
Per si us animeu a fer-les us diré que no costen res de fer i són molt "resultones", a més les nenes les van portar tot l'estiu i com podeu veure a la fotografia estan en perfecte estat. He utilitzat un ganxet de 1,75 que encara que es va més a poc a poc en cada passada, el punt queda més fort. Els botons com us podeu imaginar són reciclats. A casa tots ho saben MAI S'HA DE LLENÇAR UN BOTÓ o bé UN BOTÓ ÉS UN TRESOR. Les floretes que veieu també estan fetes amb ganxet, són molt senzilles de fer, simplement un cercle i després fer Picos, finalment van cosides a la pulsera.
Animeu-vos a fer-les !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario