Trocets d'amor, alegries, superació personal, motivació i molts, molts, molts petonets.

31 de agosto de 2010

Un projecte molt gran que vaig fent mica a mica



A Terrassa al igual com Vilafranca o Valls la tradició dels castellers envolta la ciutat. Per això en el Festival de Sitges del 2009, no em vaig poder resistir a fer una compra que m'ompliria les llargues hores d'hivern a la tarda. Finalment també ha acabat omplint les hores de sol de l'estiu, les hores refrescants de la tardor i les de primavera, i a més a més continua sense massa canvis d'un any per l'altre.
La podeu veure a la foto, és un projecte de l'Imma Farreró, segur que la teniu present perquè es va fer servir per enunciar el Festival de Sitges d'aquell any.
Avui m'agradaria ensenyar-vos els meus petits progressos. De moment tinc 6 files acabades, em sembla que es aproximadament la meitat, després em faltarà aplicar els castellers, muntar el sandvitx i "acolchar". Amb això vull dir que encara em queden moltes hores de diversió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario