Trocets d'amor, alegries, superació personal, motivació i molts, molts, molts petonets.

18 de junio de 2010

En temps de crisi toca reciclar

Aquest any sembla que li costa arribar el bon temps. Tot i que ho he anat allargant per fi m'he decidit a canviar la roba d'armari. Les meves cunyades que ja ho havien fet abans que jo, em van donar uns pantalons ataronjats amb una roba molt fresca i un vestit que sembla de lli de color blanc molt elegant. Els pantalons portaven una enganxina a la part baixa que no m'acabava de convèncer, així que els vaig fer pirates.
I el vestit que era amb tres volantets, tenia uns forats just en els últims, vaig treure els volants i després en vaig cosir un, per a que fes el final del vestit. Però com que ja estava engrescada vaig donar-li un detall més "toc Patchwork". Vaig fer unes envestades a la junta amb el volant i per a fer conjunt també en vaig fer unes quantes al voltant de la flor que portava el vestit. Què us sembla? N'estic molt contenta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario