Trocets d'amor, alegries, superació personal, motivació i molts, molts, molts petonets.

19 de marzo de 2010

Visc a la ciutat del Jazz


Aquest cap de setmana acaba el Festival de Jazz a Terrassa amb un tastet al bell mig del Parc de Vallparadis. Terrassa és una ciutat que té molta riquesa cultural i històrica, des de l'arquitectura modernista que forma part del paisatge urbanístic fins als diferents parcs pels que podem passejar.
Les meves filles són terrassenques i m'agradaria dedicar-lis aquesta entrada, per això a la foto us ensenyo l'ocell que vam fer amb la Júlia, un matí que no va poder anar al "cole".
Espero que més endavant us pugui posar alguna altre coseta que hagi fet, sembla que li agrada cosir. Quan m'assec a la taula, sempre s'interessa pel que vaig a fer i a vegades que em desanimo perquè no m'ha quedat com jo volia m'anima a continuar. Per tot això i molt més, aquesta entrada és per a tu.

Felicitats a tots els que són pares, als Joseps i Josefines.

I a tots vosaltres, us animo per fer un mos de Jazz aquest diumenge al Parc de Vallparadis.


No hay comentarios:

Publicar un comentario